Kies een nieuwsbron
ANP Nieuws
Zeeuws
Landelijk
Even geduld aub
Bezig met ophalen gegevens
Voorpaginanieuws
Prikbord
Goedemorgen! En zo is het weer ineens maandag. In dit artikel praten we je bij over wat er vandaag op de agenda staat.
Politie Zeeuws-Vlaanderen neemt rijbewijzen in
HULST - De politie heeft in Zeeuws-Vlaanderen de rijbewijzen ingenomen van twee automobilisten die onder invloed van alcohol hadden gereden. Eén van de twee reed ook nog eens veel harder dan toegestaan.
Nederlandse programma De Mensenbieb in de race voor International Emmy Award
In New York worden vannacht voor de 52e keer de International Emmy Awards 2024 uitgereikt. Daarmee worden de beste televisieprogramma’s van buiten de Verenigde Staten geëerd. In totaal zijn er 56 genomineerden uit 21 verschillende landen. De enige Nederlandse kanshebber is het jeugdprogramma De Mensenbieb van omroep HUMAN.
Scorende Mbappé vindt eindelijk zijn draai bij Real Madrid
MADRID (ANP/RTR/DPA) - Kylian Mbappé begint in zijn ritme te komen bij Real Madrid. Dat zei de Franse sterspeler na de winst van 3-0 op Leganés in de Spaanse competitie, waarin hij zijn eerste goal voor zijn nieuwe club maakte. "Ik vond dat ik goed speelde, het begint te lopen met mijn teamgenoten. Vooral Vinícius en ik vinden elkaar makkelijk", zei Mbappé op het tv-kanaal van Real Madrid.
De stelling
Dit kabinet doet het prima Lees meer
Vacatures
-
1.
Heftruckchauffeur
Flexwerk de Visser Goes -
2.
Technisch tekenaar/engineer werktuigbouw MBO|HBO
Hoogenboom Valves Kapelle -
3.
Zaterdag chauffeur bestelbus
Interdistri Kapelle -
4.
Team Lead Automation
SieTec-IA Roosendaal -
5.
Chauffeur Pakketten Bezorger,
Sako Transport B.V. Goes -
6.
Pakketbezorger
Interdistri Kapelle -
7.
Zelfstandig werkend kok
Brasserie1600 Middelburg -
8.
Medewerker Broodjeszaak 16-24 (uren in overleg)
Helens Bakery B.V. Middelburg